Rowenta RH98A7 X-Force Flex 12.60 RH98A7 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH98A7 X-Force Flex 12.60 RH98A7 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t*********************@g******** 28-05-2024

Super stofzuiger

Wij hebben onlangs de stofzuiger gekocht en kan niet anders zeggen dan geweldig. Wij hebben hem gekocht omdat deze goed zou zijn met dierenharen. Nu we hem 3 weken gebruiken merk ik daadwerkelijk verschil met onze oude stofzuiger met snoer. Deze zuigt veel beter door de borstels aan de voorzijde. De automatische instelling en bewegelijkheid maakt het super simpel om op de moeilijkste plekjes en met de juiste kracht te komen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Licht
  • Perfect met dierenharen

Anastasiia2024 25-05-2024

A Must-Have for Pet Owners

I recently purchased the Rowenta x-force flex 12.60 stick vacuum cleaner, and I am thrilled with its performance! As a pet owner, I often struggle with dog hair scattered all around my home, but this vacuum cleaner has been a game-changer. It effortlessly tackles fur on various surfaces, including my couch, leaving everything spotless. One of the standout features is how easy it is to use - the controls are straightforward and intuitive. Additionally, the main nozzle is equipped with a light, which is incredibly helpful for spotting dirt and hair in darker corners or under furniture.The only downside I've noticed is the battery life. The working time is quite short, which means I sometimes need to recharge it in the middle of a cleaning session. However, this minor inconvenience is overshadowed by its overall efficiency and effectiveness. In summary, this Rowenta stick vacuum cleaner is perfect for pet owners and anyone looking for a reliable and easy-to-use cleaning tool. Despite the short battery life, its performance, convenience, and helpful features make it a worthy investment.

Pluspunten

• Removes pet hair from various surfaces
  • Effective

Minpunten

• Short battery life

Ekolkhui 15-05-2024

Kleine steelstofzuiger maar super handig

Top stofzuiger, klein en handig op te bergen, geen gedoe met stofzakken meer.
Flinke zuigkracht voor zo’n kleine uitvoering. Zeker voor kleinere huizen super handig!

Pluspunten

• Klein
  • Flinke zuigkracht
  • Handig in gebruik
  • Weinig opbergruimte nodig
  • Veel handige hulpstukken

m**************@u********* 11-01-2024

Super snoerloze stofzuiger met regelbare zuigkracht

Superhandige stofzuiger met regelbare zuigkracht. Ik had hem gekocht voor op de bovenverdieping me ík gebruik hem nu door hele huis.
Veel nuttige accessoires. Had hem eerder moeten kopen

Pluspunten

• Snoerloos
  • Kruimeldief functie
  • Regelbare zuigkracht

b*************@l****** 02-01-2024

Het is een top product, we hebben hem gekozen aangezien de prijs vergelijking met een andere steelstofzuiger bij deze toch aantrekkelijker is en ook nog eens goed is aangeschreven

e*******@h********** 26-12-2023

Top product!!!!We hebben best veel research gedaan en dit is ‘m geworden. Ook qua prijs/kwaliteit komt hij er met een 10 bovenuit! Hij ziet er stoer uit en hij zuigt echt als een gek
! wij zijn helemaal verliefd op deze stofzuiger , stop met kijken naar andere machine !

y**7@g**l.com 17-09-2023

Het product voldoet aan de verwachtingen, is zeer kosteneffectief en kan voldoen aan de vloerreinigingsbehoeften van mijn huis.

Romy 22-08-2023

Erg goede aankoop!

Ik heb gekozen voor de flex stofzuiger/dweil van Rowenta.
In het begin wist ik niet zo goed wat ik moest verwachten van het dweilen en stofzuigen tegelijkertijd maar ik ben nu helemaal verkocht. Wat is dat een goede uitvinding.
Ik had eerst een stofzuiger die het kattengrind niet goed deed opzuigen hij liet ze dan weer vallen. Deze zuigt alles zonder moeite op. Stand wisselt netjes automatisch als ik mijn kleed ga stofzuigen. De opvangbak is makkelijk te legen. Ik had gelezen dat mensen vonden dat hij veel herrie zou maken maar dat geluid hoort gewoon bij een stofzuiger ik vind het wel meevallen. Ik moest in het begin even goed kijken hoe het opladen van de accu moest maar nu ik het weet lukt het makkelijk, ik kan met een volla accu makkelijk 3 verdiepingen mee stofzuigen. Kortom dit is een erg fijne stofzuiger/dweil!!

Pluspunten

• Steel kan buigen
  • Dweilen en stofzuigen tegelijkertijd
  • Past zich aan waar je op aan het stofzuigen bent

Minpunten

• Mogelijk in de toekomst langer doen met een accu

n***********@h********** 14-08-2023

Goede aankoop

De keuze was een automatische robotstofzuiger, of deze rowenta. Heel blij met de keuze voor deze stofzuiger, hij laad aardig snel op en je kunt hem makkelijk gebruiken. Geen gedoe meer met snoeren en stopcontacten, ook vind ik de kruimeldief stand met aanzittende borstels mega handig. Je pakt deze toch sneller dan dat ik dan met een reguliere stofzuiger zou doen.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Opzetstukken
  • Geen stofzuiger zak
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• In 20 minuten is hij echt leeg